Perfumy

Zobacz więcej

Perfumy

Pełna obsługa projektu perfum pod marką własną

Skontaktuj się z nami

Razem przejdziemy przez kolejne kroki.

Wybierz butelkę

Duży wybór asortymentu z polskich oraz zagranicznych hut.

Zdobienie i malowanie butelki

Zdaj się na wyobraźnię i stwórz niepowtarzalny produkt.

Dobierz nasadkę i elementy dodatkowe

Postawisz na harmonię, a może na kontrast? Wyróżnij produkt.

Wybierz zapach i określ zaperfumowanie

To co najważniejsze w perfumach – zapach. Jaki ma być? Jak długo powinien utrzymywać się na skórze?

Kartonik i grafika

Określ kształt kartonika i wkładki usztywniającej. Potem możemy skupić się na grafice. Współpracujemy ze zdolnymi grafikami – aby Twój produkt przyciągał wzrok.

Dokumentacja produktu kosmetycznego

Współpracujemy z uznanymi firmami w zakresie dokumentacji i badań. Możesz nam zaufać.

Produkcja kontraktowa

Zgodnie z ustaleniami projektu – przejdziemy do działania. Niedługo Twoje perfumy będą gotowe do odbioru.

Towar gotowy do obioru

Powiadomimy Cię, kiedy Twoje produkty będą gotowe. Ofoliowane, zapakowane w kartony zbiorcze – gotowe do sprzedaży. Towar możesz odebrać sam lub zlecić nam wysyłkę.

Bądźmy w kontakcie

Zakończyliśmy pierwsze zlecenie… ale wciąż jesteśmy tu dla Ciebie. Zadawaj pytania, mów nam o nowych projektach…może niedługo ponowimy produkcję?

Częściowa obsługa projektu

W przypadku których etapów potrzebujesz naszego wsparcia? Na pewno możemy Cię wesprzeć w kwestiach:

Wycena

Projekt jest gotowy i szukasz korzystnej wyceny? A może został wprowadzony na rynek, ale myślisz, że można zmniejszyć koszt produkcji? Przedstawimy konkurencyjną ofertę.

Nalewanie

Posiadasz lub zamawiasz wszystkie komponenty i szukasz firmy, która będzie w stanie nalać perfumy i wytworzyć z komponentów gotowy produkt? Chętnie pomożemy!

Pakowanie i konfekcjonowanie

Produkt jest gotowy, ale brakuje tego, co przykuwa oko klienta – estetycznego kartonika? Chętnie zapakujemy Twój produkt, ofoliujemy i ułożymy w kartonach zbiorczych.

Foliowanie

Oddzielnie możesz zlecić nam foliowanie produktu. Ofoliowany produkt wygląda profesjonalnie i stanowi gwarancję dla klienta, że nie był wcześniej używany.

Potrzebujesz wsparcia w innych kwestiach?
Zadzwoń: +48 62 760 00 26

Postaramy się sprostać Twoim oczekiwaniom.

Jakie są kluczowe komponenty perfum pod marką własną?

1
Butelka

Butelkę napełniamy płynem perfumeryjnym. Jednak wybór butelki jest ważny z kilku powodów, gdzie najważniejszym jest to, że przykuwa wzrok i stanowi podstawę od strony wizualnej.

2
Zdobienie, malowanie butelki lub nadruk. A może etykieta?

Możesz zastosować klasyczny nadruk, wybrać etykietę lub wybrać z szeregu innych zastosowań. Kiedy nasi dostawcy i firmy profesjonalnie zajmujące się zdobieniem butelek prezentują nam techniki – jesteśmy pod wrażeniem jak bardzo można zmienić wygląd butelki. Wierzymy, że też będziesz.

3
Płyn perfumeryjny

To co najważniejsze. Możesz wybrać jeden z proponowanych przez nas zapachów, a nawet zaprojektować własny. Możesz określić zaperfumowanie, które określi klasyfikację Twoje produktu (woda kolońska, woda po goleniu, woda toaletowa, woda perfumowana, perfumy) i czas przez jaki zapach będzie utrzymywał się na skórze. Płyn można barwić co pozwala wpływać na warstwę wizualną produktu.

4
Nasadka

Jeżeli dobrze dobrana, może znacząco wyróżnić Twój produkt. Nasadki tworzone są z różnych materiałów, w różnych kształtach. Czasem nasadki można zdobić. Jeżeli chcesz mieć wpływ na wygląd produktu – będzie pole do działania.

5
Atomizer

Element niezbędny, aby Twój klient mógł użyć perfum. Możliwe są także zastosowania wyróżniające produkt np. atomizer z gruszką.

6
Kołnierz/maskownica

Element ozdobny, zakrywający zacisk atomizera. Możliwe są różne kształty, materiały i kolory. Dobrze dobrany kołnierz może znacząco wpłynąć na wygląd produktu dodatkowo go wyróżniając.

7
Naklejka pod spodem butelki

Stosowana często w produktach perfumeryjnych. Zawierane są tam podstawowe informacje o produkcie oraz o osobie odpowiedzialnej za produkt kosmetyczny.

8
Kartonik

Możesz określić kształt. Możesz zaprojektować grafikę lub koordynować prace grafika, z którym współpracujemy. Kartonik nie tylko przykuwa wzrok, ale i może mieć znaczny wpływ na odbiór Twojego produktu. Podobnie jak w przypadku zdobienia butelki – i tu jest mnogość zastosowań. Możesz wybrać metody uszlachetnienia (np. papier aksamitny, lśniący, wypukłości) i inne efekty wizualne oraz dotykowe.

9
Wkładka usztywniająca

Często stosowana w produktach perfumeryjnych w celu usztywnienia kartonika i stabilizacji butelki. Jednak może spełniać walory wizualne – wkładkę można wybrać w różnych kolorach.

10
Folia

Kropka nad "i". Zafoliowany produkt jest właściwie gotowy do sprzedaży.

W naszym zakładzie produkcyjnym wdrożyliśmy system Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP)